سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

آدم خوبی باش...

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۳ ب.ظ
آدم خوبــــــــــی باش
ولی
وقتت روبرای اثباتش به دیگران
تلف نکن .... !
همیشه آنچه که درباره من میدانی باور کن ,
نه آنچه که پشت سر من شنیده ای
من همانم که دیده ای نه آنکه شنیده ای.......!
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
zahra .sa

نظرات  (۲)

I drop a comment when I appreciate a article
on a site or I have something to valuable
to contribute to the conversation. Usually it's a result of the sincerness displayed in the post I
browsed. And after this post آدم خوبی باش... :: سجده عشق.
I was actually moved enough to write a leave a responsea response :
) I actually do have 2 questions for you if it's allright.
Could it be simply me or do some of the remarks look like coming from brain dead people?
:-P And, if you are posting on additional sites, I'd like
to keep up with you. Would you make a list every one
of all your public pages like your twitter feed, Facebook page or
linkedin profile?
I'm impressed! You've managed the almost imslspiboe.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.