سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

امتحان:(((

جمعه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۱۲ ق.ظ
سلااااااااااااام دوستان...
امیدوارم حال همتون خوب باشه...
تو این چند ماه اینقدر سرم شلوغ بوده که اصلا نمیتونستم حتی پست بذارم...فقط گهگاه پستای دوستامو میخوندم...
به هرحال فشاردرسا وامتحاناس دیگه...مشکلات زندگی ام که جای خود داره...
ولی به یادتون هستم...
متاسفانه فردام امتحان دارم : ((((((
اونم تاریخ ادبیاااات...
حوصله خوندنم ندارم...و من اصولا وقتی حوصله نداشته باشم نمیخونم : )))
راستی سپندارمذگانتونم پساپس مبااااارک...(همیشه یه روز عقبم)
تو شهرمابدجور حالو هوای انتخابات وتبلیغات انتخاباتیه... جو پرنشاطیه...
راااااستی دوستان هرکس که به نظرش میتونه برای انتخابات مجلس خبرگان راهنمایی بده چند تا اصلح معرفی کنه با دلیل؛اطلاع بده...ممنون میشم...
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
zahra .sa

نظرات  (۱۲)

وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
No more s***. All posts of this quaitly from now on
چو بشکفد ز لبت غنچه پاک دعا
تو را به فاطمه (س) سوگند التماس دعا
عیدت مبارک زهراجان
موفق باشید
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۴ فاطمه نظری
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم...
سلام
خوبین؟
حق داری حوصله نداشته باشی
آخه تاریخ ادبیات واقعا سخته
پاسخ:
سلام...ممنونم شماخوبید...؟
واقعا سخته...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اووووف امتحان
پاسخ:
اووووووووووووووف...
بههههههههه چه عجب پست گذااااااشتییییییی:))
تاذیخ ادبیات امتحاان داررری موفق باشی:))
پاسخ:
دیدم یسناجون داره کم کم از دستم شاکی میشه...گفتم یه سلامی بکنم یه خودی نشون بدم...مرسی عزیزم...البته موفق که فکر نکنم هیچی نخوندم...
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۸ خانوم فیروزه ای ※※
عع امتحان :(
چه بد
پاسخ:
:((( افتضاح اینه هیچی نخوندم هنوز...
ایشاالله موفق باشی
پاسخ:
ممنون سلامت باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.