سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

*دلگیرم...

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ
گاهی وقتا دلت از آدمایی میگیره که راضی به یه اخمشونم نیستی...
گاهی وقتا یه آدمایی دلتو میشکونن که حاضری دنیارو بدی اما رو دلشون غم نشینه...
گاهی وقتا از آدمی بی محبتی و بی انصافی میبینی که حتی دلت نمیاد بهش یه اخم کنی...
گاهی وقتا کسی که همه چیزته،بدجور ته دلتو خالی میکنه...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
zahra .sa

نظرات  (۲)

Fianyll! This is just what I was looking for.
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۸ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
دقیقا :(
پاسخ:
مرسی که سرزدی....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.