سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

اشکال نداره...

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۹ ب.ظ
چقد سخته وقتی ازت میپرسه ناراحت شدی ؟
اشک از چشات بریزه و بگی اشکال نداره
______
پی نوشت؛

*(اشکال نداره عشقم)*
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
zahra .sa

نظرات  (۵)

Never would have thunk I would find this so ineaspensibld.
سلام اجی گلم
مرسی از راهنماییت
فقط اجی الان میخوای در اینده کدوم دانشگاه بزنی؟
دنبالی
پاسخ:
خواهش میکنم نفس جون...
لینک شدی
همچنین عزیزم
به وبم سربزنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.