سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

سلام

پنجشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۷ ق.ظ
سلااااام دوستای خوبم...
بالاخره تقریبا حال دلم خوب شد واحساس کردم میتونم بنویسم...
خیلی از آدمهای زندگیم رو کنار گذاشتم وحالا دنبال اینم جایگاه یه سری از آدمای زندگیم رو محکم کنم...
تو این مدت یاد گرفتم بیشتر رو رفتار آدما تأمل کنم و فکر کنم...
یاد گرفتم حضور نداشتنم توی سربالایی های زندگی عزیزانم همیشه اسمش بیمعرفتی نیست...
یاد گرفتم هیچ بایدی وجود نداره که بگه آدمایی که تو زندگیم فقط انتظار دارنو موقع تنهاییو مشکلاتم تابحال نبودن یاحال بدم براشون مهم نیست،تو زندگیم باشن...
یاد گرفتم برا کسی بمیرم که برام تب کنه...
وخیلی چیزای دیگه...
توی این مدت یه سری ازدوستان سراغمو گرفتن...ممنونم که سکوت ونبودنم براتون اهمیت داشته...مخصوصا یسناجون...
به همتون سر میزنم...پستای نخونده ی همتونم سعی میکنم بخونم...
آرزوی لبخند همیشگی برای همتون...
موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
zahra .sa

نظرات  (۱۵)

Wait, I cannot fathom it being so sttogihrfarward.
زهراااا آپ کن خب
سلام ، موفق باشید
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۴ رزیتا زارع
سلام عزیز همیشه خوش وخرم باشی به وب منم سری بزن ممنون میشم
پاسخ:
ممنونم رزیتا جون...حتما سرمیزنم...
عزیزم ایشالله همیشه شاد باشیو بتونی ماهم با متنای زیبات خوشحال کنی
پاسخ:
مرررررسی تمناجون...
به زهراااااا جون
خوش حالم که حالت خوبه عزیزم ان شالله حال خوبت پایدار باشه
لطف داری وظیفه بود:))
پاسخ:
مرررررسی یسناجون...نه عزیزم وظیفه چیه...؟!لطفت بود...
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۳۳ فاطمه نظری
خوب خداروشکرکه بهترشدین
پاسخ:
ممنون فاطمه جون...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۵۲ دانشنامه دفاعی
ان شاءالله بهتر و مقاوم‌تر از قبل ادامه می‌دهید.
پاسخ:
متشکرم...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۸ من انقلابی ام
خوشحالم از اینکه می نویسید
پاسخ:
ممنونم ازتون...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۷ رهروان فاطمه (س)
موفق باشید
پاسخ:
همچنین...سلامت باشید...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام خدا رو شکر که خوبی:)
پاسخ:
مرررررسی رهاجونی...
سلااااااااااااااااام
چطوری؟
:)
پاسخ:
سلااااام نفسی... خووووبم آجی جون...قررررربونت...
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۹ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
چه چیزای خوبی یاد گرفتی
سلام
ان شاء الله همیشه شاد بمانین
پاسخ:
ممنونم...
سلام:)
پاسخ:
سلام عزیزم( :

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.