سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

امروز تولدمه...

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااام دوستای خوبم...

امروز تولدمه...smileysmileywink

حااااااااااااااالم عجیب خوبه...

یه روز پر از آرامشو شروع کردم...

امروز جمعه اس...

به امید اومدن آقا در جمعه ی بعدی...

اللهم عجل لولیک الفرج...  

موافقین ۷ مخالفین ۱ ۹۴/۰۹/۲۰
zahra .sa

نظرات  (۲۳)

Alk-azaamainformation found, problem solved, thanks!
عه جه جالب ...
منم 20 آذر تولدمه :)
خوشحال میشم به منم سر بزنی ...
۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۸:۴۲ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
من دیــــــــــــــــــــــر رسیدم تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــ زهرا جــــــــــان
پاسخ:
مررررررررررررررررررررررررسی عزیزم...
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۴۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
تولدت مبارک
پاسخ:
سپاسگذارم...
تووووولدت مبارک
شرمنده اینقدر دیر میگم:(
پاسخ:
مرررررررررررسی یسنا جون...نه بابا این حرفا چیه...همین که گفتی یه دنیا ارزش داره برام...
پست بذاریدددددددددددددددددددددددددد
ممنون که به وبم سر زدی و دنبالم کردی
ولی اسم من محدثه ست نه سحر
پاسخ:
آخخخخخخخخخخخخخخ...ببخش نمیدونم چرا اشتباه کردم...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۰ دختر مهتاب من زنده ام
تووووووووولدت مباااارک
پاسخ:
مرررسی عزیزم...
تولدت مبارک زهرا جون
اگه با دنبال کردن موافقی خبرم کن
پاسخ:
ممنونم...دنبالی...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۵۲ فاطمه نظری
تولدت مبارک
پاسخ:
مچکرررررررم...
به به :)
تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنون گندم جون...
۲۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
تولدت مبارک صدساله شی
به امید آن روز اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
مرسی رهاجون...
سلام
تولدتون مبارک
البته الان شبه شهادت امام رضا هستش و ادای احترام میکنیم به امام هشتممون
اما تبریک منو خشک و خالی قبول کنید
پاسخ:
حق باشماست...خیلی ممنونم...مرسی که سرزدید...
تولدت مبارک عزیزدلم...
پاسخ:
ممنووووووووووووووونم فاطمه جون...
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۲ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
تولدت مبارررررک خانمییییبی
پاسخ:
ممنوووووون عززززیزم...
این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت
پاسخ:
مررررررررررررررررررررررسی نفس جون...
این هدیه ی آسمانی چشمانت
دلبسته به شمعدانی چشمانت
ای عشق تولدت مبارک ، قلبم
تقدیم به مهربانی چشمانت
تولدت مبارک عزیز دلم
پاسخ:
عزیزمییییییییی نفسی...
به به تولد مبارک خانوم صدو بیست ساله شی عزیز
پاسخ:
ممنون تمنا جون...
سلام زهرا بانو
تولدتون مبارک و خوشحالم که شادی
پاسخ:
ممنونم...
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۱ دانشنامه دفاعی
زادروز و میلادتان را خجسته باد خواهم گفت و درود و سلام بر فرزند برومند خانم فاطمه که امروز روز اوست
پاسخ:
 واقعا ممنونم...
۲۰ آذر ۹۴ ، ۱۰:۱۵ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
تولدت مبارک باشه عزیزم ایشالا همیشه خوشحال باشی
پاسخ:
مررررررررررررررسی هانی جون...
چه خوب میشه تولدت همراه با ظهور اقا:)
تولدتون مبارک
پاسخ:
ممنون عزیزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.