سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

بهانه ی تو...

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ب.ظ
جملات عاشقانه زیبا سری جدید

دلـم"
بهــانه ی "تـــو" را دارد!
تــــو می دانــی بهانه چیست؟!
بهــانه...
همان است که شب ها خواب از چشم من می دزدد...
بهــانه ...
همان است که روزها میـان انبـوهی از آدم ها،
چشمانم را پـــی تو می گرداند.
بهــــانه...
همان صبری است که به لبانم سکـــوت می دهد
تا گلایه ای نکنم از "نبـودنت"...

----------------------

پ.ن

گلایه ای نمیکنم از نبودنت...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
zahra .sa

نظرات  (۶)

Such an imepissrve answer! You've beaten us all with that!
عالی
پاسخ:
ممنونم...
لینک و دنبالی عزیزم :)
پاسخ:
ممنون فیروزه جون...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
عالی :)
پاسخ:
ممنون رهاجون...
لاییییییییییییییییییییک
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خیلی قشنگ بود
پاسخ:
متشکرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.