سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

خستگی...

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۱ ب.ظ

 

سلام دوستان...امیوارم همتون حالتون خوب باشه ودلتون  پرازآرامش وشادی...متأسفانه حالم اینروزا اصلا خوب نیس...برام دعا کنید...توی دعاهاتون برا ما رفقای مجازیم یه جایی بازکنید...خسته ام از همه ی آدمایی که فقط ادعای دوست داشتنمو دارن چه دوست وچه فامیلو خانواده ولی همشون به فکرنفع وغرور خودشونن...که وقتی پای گذشتن از غرور باشه همه چیزو زیر پامیذارن...بدجور خوردم از نزدیکترین آدمای زندگیم:-(

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۱
zahra .sa

نظرات  (۷)

۲۷ دی ۹۷ ، ۱۲:۰۲ سمنت پلاست
سلام.ممنون از مطالب خوبتون
ممنون که سر زدی زهرای عززیز
از دیدنت بسی خوشنود شدم:))
خوبی خوش میگذره؟
خوبی زهرا جان؟
I'm quite pleased with the intrmoafion in this one. TY!
چرا انقد حالمون بده اینروزا
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۱ فاطمه نظری
امیدوارم حالتون خوب بشه
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۱۰ دخترمهتاب ...
ادم از همه توقع داره ب جز خودی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.