سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

درد بی درمون...

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۰ ب.ظ

 

یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”

------------

ّّ پ.ن

بدجور دردم بی درمونه...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
zahra .sa

نظرات  (۱۹)

I read that book, but I ha9;n&#3vet seen the movie yet. I have to say, your stunning outfit doesn't remind me at all of The Bad Seed... but I can understand your cocktail cart fixation. :)
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۹ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
وب زیبایی داری



پایدار باشی


منتظرتم
پاسخ:
مرسی عزیزم...
واقعاااااااااا لایک
پاسخ:
مرررررررررررسی یسناجون...
زهرا چادری هستی
پاسخ:
آره عزیزم چادریم...
دوست عزیز
در صورتی که بازدید کننده سایت شما کمتر از 200 نفر باشد . چنانچه بعد از یکماه بیشتر نشد از لیست حذف و به لیست سیاه اضافه میشوید . برای بالا رفتن آمار بازدید کننده باید تلاش کرد
آیا میدانید موثر ترین روش افزایش بازدید کننده واقعی ، تبادل بنر می باشد ؟ با بالا رفتن آمار سایت خود میتوانید به درآمد سهل و آسانی بدون کمترین سرمایه گذاری برسید فقط کافی است طبق آموزش داده شده در سایت زیر بنر خودتان را فعال کنید . عضویت به تنهایی کافی نیست ، فعال شدن بنر شرط لازم برای افزایش بازدید کننده می باشد. این یک واقعیت است
درصورتی که آمار سایت شما بیشتر از 500 نفر باشد ، علاوه بر هزار امتیاز عضویت هزار امتیاز هم اضافه داده میشود

به چند دلیل ما بهترینیم
داشتن 2000 سایت عضو لینک باکس ه بنر شما را نمایش میدهد
تا زمانی که نمایش ندهید ، نمایش داده نمیشوید

http://2baner.ir

برای اینکه بازدید کننده بیشتری داشته باشید در سایت زیر عضو و فعال شوید
http://Lbab.ir
http://popup.Lbab.ir
اگر فقط یکماه امتحانی فعال باشید میزان اثر گذاری در مقایسه با دیگر سایتهای مشابه شما را شگفت زده خواهد کرد .
چیزی را از دست نخواهید داد پس شک نکنید خواهشن

برای اولین بار اسپری تاخیری ویگا 180 هزار واحد اصلی آلمان
برای خرید پیام بدهید 09173246301
۱۶ آبان ۹۴ ، ۰۹:۴۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک عالی بود
پاسخ:
مرسی رها جون...
فدات
اجی تموم شد فقط ببخش اگه دوست نداشتی
پاسخ:
خیلی خوبه آبجی نفس..دمت گرم...خیلی عزیزی...
نمیخوای واسه پستات عکسی چیزی بذاری؟یا قالبت روشن تر کنی؟؟
اگه میخوای بگو تا توش تغییراتی ایجاد کنم بعد خودت اگه دوست نداشتی تغییرشون بده
پاسخ:
مرسی آجیاگه میشه یه ذره قالبم میخوام روشنتر بشه...
نام کاربری؟؟
اجی نمیدونم چه جوری توضیح بدم اگه میخوای رمز وبت بده تا درستش کنم.
نه اجی یه کد دیگه 
همین کدی که وقتی برات نظر میذارم باید بنویسم میخوای رمزت بده تا یه تغییراتی توش بدم
امیدوارم تو هم خوب باشی
این چه حرفیه اجی هر وقت دلت خواست بیا تا باهم حرف بزنیم حرف زدن از دل حال ادم خوب میکنه.
هییییییی اجی همه این تفاوت ها پدر ادمو در میاره بی خیال شو بی خیال همه چی
هیییییییییییی اجی درکت میکنم عزیز
کاریش نمیشه کرد بی خیال شو
اره اما خب الان دیگه نمیتونه این کار بکنه
لایییییییک
اجی کاش کد امنیتی برمیداشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.