سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

دلتنگی...

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۶ ب.ظ
دلتنگ یک نفر که باشی تمام تلاشت را هم بکنی تا خوش بگذرد و لحظه ای فراموشش کنی فایده ای ندارد... . . تو دلت تنگ است... دلت برای همان یک نفر تنگ است... تا نیاید... تا نباشد... تو هنوز دلتنگی...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
zahra .sa

دلتنگی

نظرات  (۱)

I just want to tell you that I am just very new to weblog and really liked this web blog. Probably I’m planning to bookmark your website . You denfiitely come with incredible stories. Many thanks for sharing with us your blog site.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.