سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

دوستان معذرت...

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۹ ب.ظ

 

 

سلااااااااااااااام دوستای عزیزم...

امیدوارم حال همتون خوب باشه...

میخواستم بگم این چند وقت یه ذره سرم شلوغ بود وقت نمیکردم بهتون سر بزنم...شرمنده اگه دیر سرزدم...

و اینکه دیروز با اردوی دانش آموزی رفتیم قم جمکران....جای همگی خالی بود...

خیلی سبک شدم...

خییییییییییییلی خوش گذشت...

واینکه باورکنید به یاد همتون بودم...

---------------------------------

پ.ن

السلام علیک یااباصالح المهدی (عج)

السلام علیک یا فاطمه معصومه(س)

اللهم عجل لولیک الفرج...

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۶
zahra .sa

نظرات  (۱۸)

This article acveihed exactly what I wanted it to achieve.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۷ علیرضا توکلی راد
امام مهدى علیه السلام :
أکثِروا الدُّعاءَ بِتَعجیلِ الفَرَجِ فَإنَّ ذلِکَ فَرَجُکُم ؛
. کمال الدّین ، ص 485 .
براى تعجیل در فرج بسیار دعا کنید ، که فرج من فرج شما نیز هست .
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۷:۳۱ مرضیه موذنی
سلام تبادل لینک و دنبال می کنید؟
سلام
خوشحالم که به شهر ما اومدین و بهتون خوش گذشته
و ناراحتم که خودم کم سعادت شدم برای زیارت

قبول باشه
پاسخ:
ممنونم هادی خان...چه جالب پس شما اهل قم هستید...التماس دعا...
۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۰ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
سلام خوشحال میشم اگه این وبم رو دنبال کنید وبلاگ جدیدمه
:))
Haniii.blog.ir
پاسخ:
سلام هانی جون...باشه عزیزم حتما...
سلام خیلی از جمله آخرتون لذت بردم .یاد....
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۰۱ فاطمه نظری
زیارت قبول
پاسخ:
مرسی عزیزم...قبول حق...
۰۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۷ دختر مهتاب من زنده ام
الهم عجل لولیک الفرج...
به به
سلام توروخدا لطفا منو دنبال کنید تا منم دنبالتون کنم یعنی احساس خر بودن بهم دست به هر ۱۰۰ نفر این درخواستو میفرستم قبول نمیکنن شاید یک نفرشون توروخدا تو دیگه قبول کن و دنبالم کن تا منم دنبالت کنم لطفا دلمو نشکون و قبول کن :(
نه بابا اجی این چه حرفیه تو توی قلب مایی
پاسخ:
عزززززییییزمی نفس جون...مرسی آجی...
سلام
زیارتتون قبول
پاسخ:
ممنون...قبول حق...
عه چه جالب منم از طرفدانشگاه دیروز قم و جمکران بودم فک کن همدیگه رو دیده باشیم
:)
پاسخ:
راااااست میگی یسناجون...؟زیارتت قبول...چه جالب... آره شاید همدیگرو دیده باشیم!!!
خیلی هم خوبببب... :)
خوش به حالتون...من تا حالا اونجا نرفتم....
پاسخ:
خیلی آرامش بخشه ایشالاااا قسمتتون بشه...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام زیارت قبول

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
ممنون عزیزم قبول حق باشه رهاجون...
خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم موفق باشین
پاسخ:
ممنون که بازم سرزدی سحرجون...
۰۶ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ زهرا ساعی
خوش ب سعادتت آجی ...برم پیش امام رضا دعات میکنم...
پاسخ:
سلامت باشی آجی...مرسی زهراجون...من تاحالا مشهد نرفتم دعا کن آقا بطلبتم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.