سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

رفیق مهرماهی...

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

 

یه رفیق مهرماهی دارم که با دنیاعوضش نمیکنم...دوستت دارم رفییییییق....

عکس نوشته های زیبا برای متولدین مهر, شخصیت شناسی متولدین مهر

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
zahra .sa

مهرماهی

نظرات  (۷)

منم مهر ماهی ام....
Hej an-nihrcstine! det var super hyggeligt at møde dig i dag! og ikke mindst din lille charmetrold!! – hun har fÃ¥et sin helt egen ramme pÃ¥ min side :pDejlig blog du har dig..!! – glæder mig til at følge dig :D
:)))))
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۶ دختر مهتاب من زنده ام
منم مهرماهی ام
پاسخ:
چه خوووووووووووووب...
ایول منم ی زندگی مهرماهی دارم..ی نفر ک زندگیمه...
پاسخ:
داشتن یه مهرماهی خییییلی خوبه...

☆☆↯like↯☆☆
پاسخ:
مررررسی...
لاییییییییییییییییییک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.