سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

رفیییق...

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۲۲ ب.ظ

رفیق رو دو جا میشه شناخت:
۱٫ تو جمعی که جنس مخالف حضور داشته باشه
۲٫ تو جمعی که رفیقای رفیقت باشن
تو این دو جمع اگه تنها نموندی رفیق خوبی داری
اگه تنها موندی دورشو خط بکش...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
zahra .sa

نظرات  (۵)

Åh så detkoarivt och fint!Det är dom små detaljerna som gör det...Nu får man hålla utkik efter gamla klockor:) Ha det gott! Kram Sofie
....
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۶ دختر مهتاب من زنده ام
اوووووووووه چ جالب
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
پاسخ:
ممنون رهاجون...
خوبه پس اجی منم میخوام همین رشته انتخاب کنم /امیدوارم موفق باشی.
پاسخ:
ممنونم عزیزم...منم امیدوارم موفق باشی نفس جون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.