سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

ضربه های سهمگین...

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ


                                               از درد های کوچک است که آدم می نالد ...
                                                وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شود ...                

دست ودلم به نوشتن نمیاد ببخشید اگه پست نمیذارم یا اگه سرنزدم...هروقت حالم خوب شد دوباره میام...

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
zahra .sa

نظرات  (۲۴)

That's more than seenbils! That's a great post!
vaclXs http://www.y7YwKx7Pm6OnyJvolbcwrWdoEnRF29pb.com
۰۱ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۹ زائر اربعین.... ع.پ.ا
سلام
وقت شما بخیر
بسیار خوشحال میشم از وب ما هم دیدن فرمایید
و در صورت تمایل ما را دنبال کنید.
دلتنگ کربلا//زائر اربعین
http://talaeyeh1393.blog.ir/
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۹ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
:(
۱۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۰ محمدرضا گلزاری
سلام من وبلاگ شما رو دنبال می کنم ممنون می شم شما هم منو دنبال کنید
۱۱ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۳ آیه پارسا
استاد هنر شده ام درد میکشم بالبخند:)
خیلی هم عالی
دنبالتون میکنم:)
۱۰ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۲ mohammadreza sharifi
ممنون جالب بود
وبلاگتونو دنبال می کنم




لطفا شما هم وبلاگه منو دنبال کنید
derakhtedanesh8.blog.ir
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۹ mohammadreza sharifi
ممنون جالب بود
وبلاگتونو دنبال می کنم




لطفا شما هم وبلاگه منو دنبال کنید
http://derakhtedanesh8.blog.ir
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۵۴ زهرا ساعی
چ کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هعععییییی...
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۹ دختر مهتاب .....
اهان یه بار حرف نزنی خفه میشی هااااااااا
پاسخ:
اتفاقا بدجور احساس خفگی دارم ولی دستتو دلم توان نوشتن نداره...مغزم کشش نداره...فعلا قفله...
۰۶ دی ۹۴ ، ۰۷:۴۹ فیروزه ...
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
دلم گرفته وقتی دلم باید تنها باشه و کنارش هیچ کسی نباشه،همش باید
به فکر دردای عاشقا باشه و از قلب خودش مایل ها دور باشه...
اینروزا خیلی دلم هوای گریه کرده/تاکه روزی برسه اون احساس همیشگی به قلبم برگرده/از عشق بگم:اونم رفته؛سفرکرده؛پیش خدا رفته
رفته و منو بین این همه آدم تنها گذاشته......
شاید روزی یکی مثل اون به قلبم برگرده
قلبم این روزا بازم هوای عاشقی کرده
خدا کنه احساسم به قلب تو برگرده
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۰:۵۶ فاطمه نظری
امیدوارم حالتون خوب بشه
پاسخ:
ممنونم...
:(
پاسخ:
:((((((
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
پاسخ:
ممنونم رهاجون...
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۱ ایدا جوون
دنبال شدی دنبال کن
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ
چرا عزیز دل
پاسخ:
هععععععععععععععععی...چی بگم یسناجون...سختیای روزگاره دیگه...فقط برام دعاکن...
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۶ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
بسیار حکیمانه بود. احسنت

ان شاءالله که حال شما به احسن الحال تغیر نماید
ان‌شاءالله
حیف...
از درد های کوچک است که آدم می نالد ...
وقتی ضربه سهمگین باشد لال می شود

هی روزگار


۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۲۸ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
عالی بود
هییییییییییییییییی
بهترباشی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.