سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

ممنون که هستی....

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ب.ظ

عکس های عاشقانه و متن های عاشقانه و فاز سنگین

احساسم را تسخیر نگاهت کرده ای

واژه واژه شعرهایم شده ای

امروز به افتخار تو

از تو

از احساس عاشقانه با تو بودن می نویسم

تا شاید بخوانی و لبخند بزنی

و باز بگویی تو هنوز دیوانه ای

و من عاشق همین دیوانگی هایت شده ام...

---------------------------------

                                                                      

پ.ن

حال من خوب است اما عالی می شوم

وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی :

                                          نه عزیز من ، تو خوب نیستی(آرامش من...ممنون که هستی)...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
zahra .sa

نظرات  (۱۷)

I was so confused about what to buy, but this makes it unaedstdnrable.
صورتی رنگ خوبیه خوشمان امد
یه من هم سری بزن
پاسخ:
ممنون سر زدی... باشه حتما سر میزنم...
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۴ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
عالی:)
عشقتون پایدار^_^
پاسخ:
مررررررررسی عزیزم...ممنون که سرزدی...
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ دختر مهتاب من زنده ام
لااااااااااااایک
پاسخ:
ممنون عزیزم...
زهرا کامنت من کو؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه نگفتی دنبالی؟ مگه نگفتی لینکی پس کوش؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
عااااالی
پاسخ:
مررررسی عزیزم...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۹ فاطمه حقگو
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر زدید
پاسخ:
سلام فاطمه جون...توام ممنون که سرزدی...
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۹ فاطمه نظری
لینک ودنبال شدی
ممنونم...منم شمارو لینک کردم 😍
پاسخ:
مرررسی...
💝 چه حسای خوبی!!! ^_^

متنهای خودت هستن؟


اگر تبادل میکنی خبرم کن، مرسی :)
پاسخ:
بعضیاش بله برا خودمه اما بیشترش جمله هاییه که به دلم میشینه وجایی خوندم... ممنون که سرزدید..
عالی
پاسخ:
ممنون عزیزم...
وووووووووووررررررررررررررررررییییییییییییییییییییی گوووووووووووووووووووود...........!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
مررررسی زهراجون...
لایییییییییییییییک
پاسخ:
مررررررسی آجی...
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
عالی
پاسخ:
مررسی رهایی...
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۳:۰۸ سرباز معبر سایبری عماریون
سلام دوست عزیز.وبلاگ خوبی داری.مخصوصا که مطالب هم جالب بود برام.ممنون میشم بهم سر بزنی.درصورت تمایل به تبادل لینک بهم بگو
خیلی خوب بود
فیروزه همیشه پیشی می گیره
پاسخ:
ممنون آقای دکی...
این متن دومی رو تجربه کردم...خیلی حس خوبیه :)
پاسخ:
اوهوووم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.