سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

من برگشتم...سلام...

پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

 

سلاااااااااااااااااااااااااام دوستاااای خوبم...دلم تنگ بود برا اینجا اومدن برا سر زدن بهتون...نمیدونم اصلا کسی متوجه شد یا نه...؟!!!!ولی چهارماهی هست نتونستم بیام:-(

خیلی وقته نه کامنت گذاشتم نه پست...

ولی میخوام دوباره بنویسم...

مشکلاتم نذاشت بیام...ولی دوباره برگشتم...

ماه رمضانه...طاعات همتون قبول درگاه حق باشه...

فرداشب،شب قدره...برا حاجت دارایی مثل منم دعاکنید...فعلا خدافظ... به همتون سرمیزنمwink

 

 

 

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
zahra .sa

نظرات  (۱۵)

وبلاگ جالب و مطالب خوبی داری مطالبتان هم جذاب و گیرا بود. اگر تمایل به تبادل لینک دارید اطلاع بده .مطالبتون خیلی ساده و در عین حال صادقانه است موفق باشی.
Stay with this guys, you're henlpig a lot of people.
موفق باشی
پست نمیذاری زهرا جووون
۲۳ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلام خوش اومدی
پاسخ:
سلام مررسی رهاجون...
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۱:۵۹ فاطمه نظری
سلااااااااااااااااااام
پاسخ:
سللااااام فاطمه جون...
۰۵ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۷ دختــــری از تبــار فاطمه
سسسسسسسسسسسسسسلام خوش اومدیییییییییییییی
پاسخ:
سلااااااااام عزیزززم;-)
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۷ من انقلابی ام
بسیار عالی
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۷ دختر مهتاب ...
سلام
خوشحااالم ک برگشتی دوباره
التمااااس دعاااا
پاسخ:
سلااام ممنووونم واقعا... محتاجیم عزیزم...
۰۴ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۶ دختر مهتاب ...
سلام
خوشحااالم ک برگشتی دوباره
التمااااس دعاااا
مگه میشه متوجه نشده باشیم حضور کمرنگتووووو
خوش اومدی عزیزم
پاسخ:
قربونت یسناجون...مرسی عزیزم...
۰۴ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۵ دخیـ گمشدهـ
سلاممم
لطفا به وب منم سر بزن
پاسخ:
مرسی که سرزدی...حتما عزیزم...
خوبی خواهرجان دلتنگت بودیم
التماس دعا
خوشحالم برگشتی
پاسخ:
ممنونم تمناخانوم...ممنونم از لطفت...مررررسی...محتاجم به دعا عزیزم...
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۳۹ پریسا خانم
سلام عزیزم مطالبت عالیه راستی اگه دوست داشتی بازدیدت بالابره و مطالبتو همه ببینن بیا سایت من و با من تبادل لینک کن تبادل لینک کردن تا بازدیدت افزایش پیدا کنه آدرس سایت من mitralink.ir
وییییییییییییییی سلاااااااااااااااام ابجی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چشم حتما دعا میکنم
پاسخ:
سلااااااااام آبجی نفس...مرسی عزیزم...توخوبی...؟!دلم خیلی برات تنگ شده بود...
ممنون که دعام میکنی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.