سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

نمیدونم...

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

خیلی سخته از کسی که همه دنیاته و توقع داری بیشتر از همه بهت اعتماد داشته باشه...وقتی میپرسی باورم داری

 

یانه...؟بشنوی نمیدونم...و اونموقعس که میفهمی هنوز براش غریبه ای...

جملاتی الهام بخش و زیبا برای زندگی! (قسمت 30)

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
zahra .sa

نظرات  (۲۱)

That's way the beestst answer so far!
سلام عزیزم...
الان شد 20 آذر...تولد تولد تولدت مبارک گلم...:)
ایشالله هزار سال زندگی شیرین داشته باشی...
پاسخ:
مررررررررررررررررررررررررررررررررررسی عزیزم...
۱۷ آذر ۹۴ ، ۱۷:۵۹ دختـــــــری از تبــــار فاطمه
واقـــــــــــــــــــــــــــــــــعا
پاسخ:
هععععععععععی
انتظار ازدیگران باعث میشه دلت بشکنه:)وقتی حتی خودت هم گاهی حوصله بودنت را نداری...
پاسخ:
هعععععععععععععععععععععییییی...
.سلام خسته نباشید

یک سوالی داشتم در بیان این قسمت که نوشته ( این وبلاگ را دنبال کنید یعنی چه ؟
۰۶ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۱ دختر تنها
زهرا نیستی ها سر نمی زنی
سلام

خدا قوت اگه در زمینه های مذهبی و فرهنگی میتونید فعالیت کنید به وبلاگ ما هم یه سری بزنید خانم زهرا

پاسخ:
مرررررسی که از وبلاگم دیدن کردید...حتمااااا سر میزنم...
۰۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۱ دختر مهتاب من زنده ام
در دو خط تمام چیزهای ناگفته رو گفتی
پاسخ:
اوووهوم...
وب خیلی شیک و زیبایی دارید.
پاسخ:
لطف دارید...
یکم بهش وقت بده... :)
(و البته اگه نیازه خودتو و ته دلتو براش توضیح بده که بفهمه)
پاسخ:
درست میگی...ممنون از راهنماییت...
آره واقعا...
از این آدما دور و برم زیادن...!!! البته تو دنیای مجازی کم تر دیدم...
لایییییییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
مررررررسی آجی جون...
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۶ فاطمه نظری
زیباااااا
پاسخ:
ممنووووون...
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
پاسخ:
مرررررسی فیروزه جون...
هعیییییی جانا سخن از دل ما میگویی
پاسخ:
هعیییییییییی...
۰۲ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۵ محمد محمدیان
کوتاه اما کلی حرف
پاسخ:
هعععییییی...بععععله...
اون موقعس که ادم واقعاا خورد میشه و افکارش نابود میشه
پاسخ:
هعععیییی...همونطوره...
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۳۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اوهوم :(
پاسخ:
):
زیبا و پرمعنی بود
پاسخ:
ممنونم...
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
واقعنم-___-
:))
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.