سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

هیچ کس دیگر بلد نباشد...

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ب.ظ

ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !

سری هشتم عکس عاشقانه و متن عاشقانه 2015

---------------------

پ.ن

امشب اونی که منو بلد بود کنارم بود...

------

عزیـز کرده ی ِ شعرهایــم
خواستـم بگویـم ” بی تو  …”
نفس ِ شعر  بنـــد آمد !
من که دیگــر
جـای ِ خود دارم …

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۰
zahra .sa

نظرات  (۷)

This is a really intenligelt way to answer the question.
۲۷ آبان ۹۴ ، ۲۰:۳۵ دختر مهتاب من زنده ام
عااااااااااالیه مطالبت دنبالی...
پاسخ:
ممنون عزیزم...
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
اره یکی باید ادمو بلد باشه
پاسخ:
آره رهاجون...
اوهوم واقعا قشنگه


نگاه کن که غم درون دیده ام

چگونه قطره قطره آب می شود

چگونه سایه ی سیاه سرکشم

اسیر دست آفتاب می شود

نگاه کن

تمام هستیم خراب می شود

شراره ای مرا به کام می کشد

مرا به اوج می برد

مرا به دام می کشد

نگاه کن

تمام آسمان من

پر از شهاب می شود
پاسخ:
آره واقعا قشنگه...مررررسی...
وبلاگتو دنبال می کنم
پاسخ:
همچنین...ممنون سرزدید...
وای خیلی جالبه این متن خیلی دوسش دارم واسه عشقم قبلن فرستاده بودمش..!جونم خاطره...ایول شاد شدم...
پاسخ:
خوشحالم که شاد شدی...
عالی بود
پاسخ:
مررررسی فیروزه جون...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.