سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

سپاسگزارم...

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۲۹ ق.ظ
ازکسانیکه از من مـــــــــــتنفرند سپاسگذارم... آنها مرا قویتر میکنند... از کسانیکه مرادوســـــــــــــــــــــت دارندممنونم...آنان قلب مرا بزرگتر میکنند... ازکسانیکه مرا ترک میکنند متشـــــــــــــکرم...آنان به من می آموزند که هیچ چیز تا ابد ماندنی نیست ... از کسانیکه با من مـــــیمانند سپاسگذارم...آنان به من معنای دوست واقعی را نشان میدهند...

نظرات  (۵)

Wow, you are so mullt-iatented! I have a soft spot for quilts, as both my grandmothers were quilters, but I've never tried it yet. Once I started cutting some squares, and got quickly overwhelmed and stopped. :)Your birds on a wire project is fabulous!
شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند
پاسخ:
ممنون که به وبلاگم سر میزنی... خوشحال میشم از نظراتت...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۶:۳۹ تـُــرکــِــ گــَــنـدابـی
سلام...
طاعاتتون قبول....

به روزیم با:
مهم ترین دغدغه شهدا

-اگر مایل به لینک هستید اطلاع بدید.
-ممنون میشم اشکالات وبلاگم رو بفرمایید.
پاسخ:
سلام،حتما از وبلاگتون دیدن میکنم،ممنونم که به وبلاگم سر زدید...
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۵:۵۸ فروشگاه اینترنتی
منم موافقم دست نوشته یه چیز دیگه است
پاسخ:
از نظرتون متشکرم...
سلام 
امید وارم موفق باشید
منتها اگر انسان حرف دل خودشو بنویسه لذت دیگه ای داره
یعنی هر موقع دلتون یه سمت و سویی رفت و دلتون میخواست یه چیزی به کسی بگید بیاید و دست به قلم بشید
این بهتر از نوشتن متن های اماده ست
البته متن های اماده اگر موافق با حرف دل ما ادما باشه می تونه بهمون کمک کنه
پاسخ:
سلام،ممنونم بابت نظرتون بله حق با شماست امیدوارم بتونم از دلنوشته های خودمم استفاده کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.