سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

من _مشکلات=من+خدا

سجده عشق

سلام دوستان...
من زهرا هستم وهدفم از ساختن اینجا،گفتن حرفای دل ویا شنیدن دردو دله،گفتن اعتقاداتم و باورهام،دوست دارم اینجا مثل یه دفتر خاطرات برام باشه با کلی خاطره خوب...پس امیدوارم همراهیم کنید...
...اللهم عجل لولیک الفرج...

پیام های کوتاه

بعضی آدمها...

چهارشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
بعضی از آدمها با همه ی بدیهاشون...با همه ی دلشکستناشون...با همه ی تو ذوق زدناشون...یه روزی اونقدری خوب بودن که بدی ازشون باور نمیکنی...نمیخوای که به روی خودت بیاری که دلت ترک خورده وشکسته ازشون ...اونقدر عزیز میشن که حتی خودتم تعجب میکنی...تعجب میکنی از این همه دوست داشتن...تعجب میکنی از اینکه دوست داری هرجور هست باشن تو زندگیت...هرجور هست نگهشون داری... مشکل اینجاست که هر چقدر فکر میکنی نمیدونی چطوری اومدن تو قلبت...تو زندگیت...و دردش اینجاست که هرکاری میکنی این آدما دوست داشتنتو باور نمیکنن...با اینکه خودشونم ته دلشون دوستت دارن...ولی نمیخوان باور کنن... منم یکی از این آدما تو زندگیم دارم...تنها مجهول دوست داشتنی زندگی من...

نظرات  (۳)

Dos looks incríveis a malinha da maternidade. Nosso blog é incrível, né?! Rss! Do jeito que eu sou ansiosa acho que vou arrumar tudo agora. Rs! As dicas sobre am§£entaÃaÃmo foram úteis, pois tem muito mito em torno disso. Há quem diga que é a pior dor do mundo. Já to morrendo de medo. Flor, que a Alice venha com muita saúde, linda e moderninha como a mamãe. Boa sorte pra vocês! Beijos. E continue escrevendo.
 و بعضی آدما هم
اینجوری هستن

موفق باشی
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۹ ابوالفضل مهدوی فر
سلام
وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنید.
اگر با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید.
http://cafe-ketab.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.